fredag 9 september 2011

Veckan som gått

Var som sagt på Gimo Herrgård i början av veckan. Härligt ställe, framförallt om vädret är det.



Jag tror att alla var nöjda med arrangemanget. Jag var det iallafall :-)

Sen blev jag riktigt risig och har spenderat onsdag till idag hemma i soffan/sängen. Kändes tungt och väldigt stressande då jag har en del att arbeta ikapp på jobbet.

Idag hade vi också ett återbesök på BVC med B. Hon vägrade ta sin spruta sist så nu skulle den fixas. Hon blåvägrade även denna gång och det slutade mycket traumatiskt med en massa tårar, tvångsspruta och kompensations besök på Toys R Us. Gladare nu men oj vad mamma har haft ångest idag för det.

Nu är det fredagskväll och jag ska relaxa med lite te och stickning i soffan. Och laddar lite inför imorgon då jag tänkte hoppa på mitt första försök till EFIT.

Hoppas på en skön helg och en bra start på måndag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar