lördag 3 september 2011

Inte riktigt som man tänkt

Började dagen med en tur till ICA maxi. Sen insåg vi när vi snurrat runt ett tag att lilla ICA Solen hemma hade funkat lika bra för det enda vi skulle ha var kaffe och sköljmedel. Att vi sen fick med oss massor mer (ej mat dock) är ointressant :-) Sen har jag letat i alla tidningsbutiker efter en sticktidning jag gillar men den finns inte. Sista chansen var ICA maxi men icke!! Så nu får jag nog snällt beställa från nätet istället

Resan gick vidare till Media Markt efter ett XXX i present. Sen IKEA för XXX, även de i present. Och utanför IKEA hade de smällt upp en stor loppis vilket gjorde mig lyriskt Men där fanns bara gamla barnkläder och annat ointressant. Så inge fynd idag :-(

Gränby nästa för inköp av presentpapper och snören, em fika till idag, mer XXX till min systerson som fyller 3 år i oktober (men vi ska ses nu i september och fira), impulsstopp på Indiska där jag blev med tröja och en uuuunderbar te-sil, Panduro för nödvändigt inköp av pärlor som ska bli XXX i present (börjar ana en röd tråd här) och till sist blomsteraffären för att köpa blommor till ...... Mig :-) Jag behövde blommor idag kände jag.

Nu sitter vi på verandan och fikar. Min man, min dotter och jag. B har munnen full av rosa munk och M försöker desperat gnugga på ett nytt ytskydd på sin iPhone (han svär ibland så jag anar att det inte går så bra). Själv njuter jag av att få vara ledig och den mysiga solen.

Ikväll blir det invigning av den nya te-silen och inslagning av alla XXX (jag har ingen aning om mottagarna av mina presenter läser min blogg men ifall, ifall, ifall så censurerar jag lite)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar