lördag 10 september 2011

Min första EFIT

09.35
Fick sova läänge idag. Tack M :-) Här intas flytande frukost (fullkornsvälling) framför datorn. Inlägg av produkter i butiken. Sååå spännande :-)


10.35
Slänger en blick på disken som pockar. Men stannar kvar vid min dator. Roligare att jobba.


11.35
Tax för tvagning. Utflykt på schemat idag så man måste ju vara lite civiliserad trots att det är lördag ;-)


12.35
Lunchen är nyligen levererad och uppäten. Sushi - mums!!


13.35
B och jag har blivit dumpade på stan av M. Vi ska på bio. Detta är utsikt över Fyrisån. Kulturnatt i kväll/natt så det är en massa liv och rörelse överallt. Underbart.


14.35
Väntar på att bion ska börja. B äter glass och jag har fått en kaffe OCH (!!!) tidningen jag letat efter sen 8 augusti.


15.35
Smurfarna på Spegeln. Man får inte fota på bion så denna är tagen med skam :-(


16.35
Filmen är klar och B berättar för mig vad som hänt. (Kunde ha sovit ju)


17.35
Bussen på väg hem. Solen skiner och det är varmt och skönt. Vilken härlig lördag!


18.35
B och jag spelar smurfarna på iPadden.


19.35
Saga för liten B som ska sova. (Svullen i axeln efter sin spruta igår)


20.35
Sätter mig i soffan och upptäcker Notting Hill på 3:an. Passar på att lägga in dagens bilder i bloggen :-)


21.35
Filmen fortsätter (avgudar Spike) och stickningen har kommit fram.

Kvällen är inte slut än men jag är :-) Så god natt gott folk och tack för en fin EFIT-dag.

5 kommentarer:

  1. vad kul att du lyckades ta en bild på bion, en bild är ju ingen hel film ;-)

    SvaraRadera
  2. God Natt Alfons Åberg, det är en riktig kvällsklassiker.

    Tack för att du bjöd på din dag! :)

    SvaraRadera
  3. Det var ju så jag resonerade också. :-)

    Ja, den är underbar. Aja baja Alfons Åberg är en annan favorit.

    SvaraRadera
  4. Vilken tur du hade som hittade sticktidningen.
    Kul att följa din dag.

    SvaraRadera
  5. Välkommen i gänget! =o)
    Blir lite avis på ipad'en... har ju ingen ännu. ;)

    SvaraRadera