lördag 19 september 2009

Vilken frustration!

Har varit inne på syfestivalens hemsida minst 1000 gånger idag i väntan på den nya ledtråden. Och blev mer och mer frustrerad när inget var upplagt. Att man kan bli så beroende av en stickning ;-) Inte för att det spelade någon roll, utan stickning och full fart på jobbet. Men man är ju så nyfiken så jag ville ju kika lite inför kvällen. Nåja, den dök ju upp på Evas blogg istället lagom till det var soffa dax så nu har jag betat av en 1/3.

Min stickning har alltid gått i perioder (kanske gör det för de flesta) och jag är verkligen inne i en stickperiod nu. Stickning ger mig ro i själen och när man är lite trött så finns det inget som tröstar så bra som ett (eller flera) stick-projekt. Jag har nu insett efter lite inventering hemma att jag har ett eller annat projekt som blivit liggande och jag tänkte göra en ansträngning under hösten och vintern och få de sakerna klara.

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar