lördag 20 augusti 2011

Näst sista



Så det är näst sista dagen idag innan det är dax att börja jobba igen efter 5 veckors semester. I år känns det faktiskt lite tungt att gå tillbaka till jobbet vilket det inte brukar göra. Kanske beror det på att de 2 sista dagarna innan semestern startade var var så röriga och frustrerande. Jag gick på semester mycket arg och den känslan har nog stannat kvar hela sommaren. Legat långt ner i magen och pyrt och nu när det är så nära blossar det upp igen. Det är sorgligt tycker jag att känna så inför arbetsstarten. Jag trivs på mitt jobb men jag vet inte riktigt .............

Nåja, nu ska jag njuta av min sista dag imorgon och lova mig själv att inte glömma vara kreativ fast tiden tryter.

Bilden ovan är på Hagabergsfolkhögskolas kapell. Var på dop där idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar