lördag 13 augusti 2011

Bedrövad

Har haft ett väldigt ojämt slut på den här veckan. Hoppas innerligt att söndag blir bättre. I torsdags hade jag/vi en jätte fin dag med ett underbart loppisbesök som gav både några fina fynd och väldigt fina bilder (vilka jag inte kan visa i bloggen för tillfället) sen gjorde jag en jätte vurpa i trappen hemma och slog mig så illa på smalbenet att en bula stor som en ping-pong boll (överdriver inte) uppstod.
Idag hade vi en ny utflykt med mera loppis, picknick med svärmor och solsken, glass i ett varmt Öregrund och en veteranbilsparad och kaffe med bullar i Gimo. Kommer hem och upptäcker att min dator inte startar. Alls! Svart och dött. Som ett evigt strömavbrott. Är datorn körd? Hur går det med mina bilder? Alla dokument? Vilka länkar kommer jag aldrig att hitta igen? OM den går att laga, hur lång tid tar det? Vad ska jag göra utan dator? OM den inte går att laga, kan mina bilder och annat räddas? Och vad kostar en ny? :'(
Tycker mig ana ett visst mönster. Böra jag undvika loppisar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar