onsdag 21 september 2011

EFIT för en kontorsråtta

5.45
Klockan ringer och jag inser att kliet i halsen från igår har utvecklats till en riktig förkylning. Så jag ger mig själv sovmorgon och somnar om.

7.46
Frukost meck till liten skrutta och banan i farten till mig. Febrig :-(

8.55
Lämnat på dagis och står och väntar på bussen.

9.46
Framme vid jobbet. Lite sen men det tar jag på flexen. Känner mig helt slut och somande på bussen. Hur ska man orka idag då?

10.46
Jobbar för fullt.

11.46
Jobbar lite till med min fina kollega Christina.

12.46
Lunch på "Stallet" och lite avskedssnyft för Irene som flyttar till Tyskland imorgon.

Länk13.46
Mer jobb och Melissa Horn på Spotify.

14.46
En välbehövlig kaffe paus. Inte riktigt lika trött.

15.46
Jobb, jobb, jobb på min underbara dagsnya rullmus. Och lite Esperitox. Verkar funka fint för jag mår bättre :-)

16.46
Ser ljuset i tunneln. Kontorsutsikt. Snart slut på arbetsdagen.

17.46
Lite sticktid med Angelika. Stående stickträff på onsdagar efter jobbet.

18.48
Skymning i Uppsala. Väntar på Christina och Maria.

19.46
Avskedsmiddag för Irene på nya restaurangen "Stationen" i Uppsala. Vilken miljö!! Och mycket god mat :-)

20.46
Kvar på Stationen.

22.13
Väntar på bussen hem. Senare än jag tänkt men piggare än i morse. (Kommer sakna Irene.)

22.46
Äntligen hemma! Dagen är slut och jag likaså :-)

3 kommentarer:

  1. Kikar in på din EFITdag, skönt att du blev bättre under dagen, jobbigt att känna sig hängig
    /Annika

    SvaraRadera
  2. Ska man inte vara hemma en sådan dag när man känner sig så där risig??? Skönt att du mådde bättre på em i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Kollar in din EFIT. Vad fint det var precis där vid dagis och buss platsen.

    SvaraRadera