torsdag 4 augusti 2011

Surdeg

Jag har periodvis svårt att slutföra saker. Jag vet inte vad det beror på men jag jobbar på att förbättra mig. Men ibland kan de här icke avslutade sakerna bli ena riktiga surdegar.

Den här stickningen har legat i 6-7 år och det hade kanske inte gjort så mycket om det inte var för att den var tänkt som en present till någon. Och inte bara det, den var lovad i förväg så personen ifråga väntar än :-( Jag vet inte var det var som gjorde att jag fastnade och inte slutförde den. Jag la den ifrån mig och kunde bara inte plocka upp den igen. Sen har den legat och med tiden gett mig mer och mer dåligt samvete. Men under semestern har jag rensat, kastat, organiserat och ordnat och jag kände när turen föll på denna svarta fläck att jag måste slutföra den. Så jag repade upp de lilla jag hunnit och har nu börjat om från början :-) Skam den som ger sig!




Nedan är resten av mina surdegar. Ingen har dock legat så länge som 6-7 år och alla SKALL vara avslutade innan åretsslut (nästan alla iallafall).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar